۱۳۸۸ اسفند ۱۶, یکشنبه

رابطه ها

ارد بزرگ / Orod Bozorg

بریدن یک پیوند پاک ، فرو ریزی دهشتناکی ست. ارد بزرگ

رابطه ها

امشب در سکوت تنهایی خودم

به رابطه ها فکر می کنم

به پنجره های رابطه

که ارام ارام بسته میشوند

به کرکره های رابطه

که اندک اندک پایین کشیده میشوند

به سردی دلها ودستها

به پژمردگی احساسها و عاطفه ها

چه زیبا بود ان رابطه ها

چه زیبا بود گفتگو ی همسایه ها

تنگ غروب کنار پنجره ها

یاری رسوندنها

پیوند قلبها

چه زیبا بود

فشردن گرم دستها

دوستان با وفا

یاران دیر پا

من به گذشته ها ی دور سفر کردم

تا تصویر این رابطه های قشنگ را در ذهنم مرور کنم

چه سفر زیبا و خیال انگیزی بود

چه صحنه ها ی دل انگیزی بود

من این لحظه ها را هزار بار بوییدم

من این لحظه ها را هزار با ر بوسیدم

زندگی یعنی همین لحظه ها

همین لحظه های پر معنا

همین لحظه های پر معنا


شکوهه عمرانی
ژنو / سوییس
http://jadooyesokhan.wordpress.com


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر